Target Nak Upkan Traffic Blog,lor...

Huhu... Hari-hari bukak blog, nak tengok da bape ramai follower. Alhamdullilah... Ada jugak peningkatan cikit. Tapi kalau boley C-ma nak up-kan lagi jumlah pengikut nea... Baru best nak berkongsi cerita,maaa... Nak bergosiip kaa.... Hehehe... Sape-sape yang bukak blog Miss Panda neaa, jangan lupa klik kat butang Follow kat atas tue,k... Jangan lupa untuk tinggal jejak kamoo kat animasi Shoutbox yang comel kat sebelah kanan,uhh... Konfem C-ma berkunjung ziarah kat blog kamoo. Dan jangan lupe bagi komen,k.. Hehehe... Banyak tol ler permintaan...

Mulai hari neaa, C-ma nak buat target sendiri... Lam sehari wajib berblogwalking. Mesti kena tinggalkan komen kat entry atau kat kotak shoutabox masing-masing yang comey, kuit muit tuee...Sebagai permulaan neaa, C-ma nak berkunjung ziarah lima blog lam sehari. Maklum ler, keja campur dengan perasaan malas-malas nea jadi cam nea laa... kih3...

Harap korang sudi-sudi ler berkunjung kemari selalu,k...



2 comments :

Ezad Skytech said...

hee...bagus la kalau macam tu...lagi byk awak berblogwalking..tinggalkan komen...lagi cepat kenal dgn rakan2 blogger lain...chaiyok2...(^^,)

c-ma said...

@Ezad Skytechyupp!!!berjln2 kesana kemari,menerjah blog org nea dpt upkn kte pnyer traffic...he3..tenkiu coz sudi sggh =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...