Kenanganku Tertinggal di 3 Dedikasi



Lumrah alam kan, setiap pertemuan pasti akan berlaku perpisahan. Walau dengan cara apa pun kita menghalangnya, tapi lau da tersurat, pasti berlaku jugak perpisahan. Tak kisah bagaimana perpisahan itu berlaku,annn...

Okay,nie entri pertama yang nak dikongsikan sal detik-detik indah selama bertugas sebagai guru ganti kat sekolah rendah neaaa... Untuk entri pertama neaa, C-ma nak kongsikan beberapa detik2 indah lam kelas 3 Dedikasi neaa... Kelas nie kelas pertama yang C-ma masuk masa hari pertama mengajar... Kelas nea gak antara kelas yang c-ma sayang lebih ckitt... Hehehe... Tak adil tol!! Meh kita scroll kebawah,dehh... 




elin dengan hasanah...
~ ~ ~

Yang pakai tudung tue namanya Elin Mazlin... First time dengar nama dye, terus terbayang nama artis terkenal... Hohohoohoooo... Namanya artisss tuee.. Mesti mak ayah dye minat giler dengan penyayi tue,ann... Hahahahaa... Elin neaa rapat benorr ler dengan Zubaidi... Hencemm tol dak laki niee... Opppsss... Silapp... Bukan hensemm, tapi cutee... Umur dorang lom sesuai lagi nak guna perkataan hensem tuee... Kih3...


yang lelaki baju puple 2 ler zubaidii...y kecik cute lg miut tuee ayu dayana...comey ann...

~ ~ ~
Secara keseluruhanya, kelas neaa tak banyak sangat karenah... Bila kita suruh dorang buat kerja, dorang buat... Memang suka giler masuk kelas neaa... Semua dengar kata lak tuh... Tak banyak songeh laaa... Tak de ler buat kepala peningg nak mengajorr...






~ ~ ~




~ ~ ~




~ ~ ~




~ ~ ~

Waaaa..... Nanti mesti rindu nak marah budak-budak neaa semuaaa.... Hurrrmmmm... Lam excited nak lik kampung pun, ada gak rasa sedih nak tinggalkan budak-budak neaa semuaaa... Da tiga bulan duk terpekik melolong ajar dorang neaaa. Walaupun kita hanya sebagai guru ganti, hanya pakai sijil SPM jer, tapi lau ley konfem ler kita nak bagi yang terbaik tuk meraka... Baru ler rasa tercabar,ckett... Hehehehee...










8 comments :

.izzati liyana. said...

baguslah diorang dgr ckp. saya tak boleh sabar dgn bdk2 kck ni. huhu.

c-ma said...

@.izzati liyana.hurrmm..kdg kala hlng sabar gak!!bese la bdak2..hdup dorng asik nk main jer

norhatizahmohamed said...

hi cima! hehe
eh. cmane apply jd guru ganti? ke cima mmg guru ek? hehe

Nadzirah K. said...

comel nye budak2 tu???mesti banyak ragam kan???hehehe

c-ma said...

@norhatizahmohamedhe3...kena pergi pejabat daerah(ppd) masing2..lau ada kekosongn contoh cam ada guru cuti nak bersalin, baru dye akan pnggil kite...try la mohon..he3

c-ma said...

@Nadzirah K.a'aahh...ble tgk muke dorang,rse xsampai hti nak mrh2...p terpksa bt jgk..lau x,huurrmmm...keje xjln laa..

eiyna zhafirah said...

waa , msti best kan jadi cikgu !! hehe

c-ma said...

@eiyna zhafirah best3...he3...sonok la jd cg neaaa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...