Ady Putra Versus Ary Putra, Dua-dua nie orang yang sama kew??

Nie yang aku duk konfuis dari tadi lagi. Siap berbalah mulut lagi dengan mak aku. Nie semua gara-gara aku tengok satu drama kat tv2 nie. Hero dye tuh! Aku tak berkenan sangat dengan dagu sorang artis nie. Lain sangat la dagu 2. Tak macam dagu orang lain laa...




nie aku taw la Ady Putra. tapi yang gambar kat bawah nie sape??






nie kew Ary Putra??konfuiss....


Haaa...... Tulun-tulun aku. Aku da bermati-matian ingat yang dua orang mamat nie orang yang sama. Sebab mereka berdua nampak lebih kurang sama la. Yang Ary Putra 2 nampak lebih encem sikit la dari Ady Putra. Hehee... Tak gitu?? Dah lah nama pun da lebih kurang sama...






1 comment :

Anonymous said...

dieorang adik beradik..aery adik ady

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...