Bufday Suprise: Bufday Yang Paling Bermakna

6 Disember 2011


Waaaa... Dah nak masuk seminggu da bufday aku... Cepatnyer masa berlalu. Dan kirenyer dah seminggu lebih dah aku dah clash. Okess... Xmo cerita pasal si dia. Tak mo ingat langsung. Memandangkan pada 30hb Nov tue bufday aku, jadi hujung minggu hari tue aku dah membuli kawan2 baik aku tuk belanja aku. Ha ha ha(gelak shin chan jap)... Alaaa... Sekali sekala jer kowtt... Tapi aku tak paksa pun, dorang jer yang willing nak belanja. Mula-mula destinasi pertama cadangnya nak pergi The Mines jer. Malas lah nak pergi jauh-jauh. Tapi si Ayie nie lak kata dah boring pergi The Mines.. Konon-kononnya nak tukar selera, jadi pergilah Mid Valley... 


Lam duk menunggu tren tue, tetibe muncul lak idea nak ajak kawan2 seperjuangan, sekampung yang len tuk sama2 hang out... Contact punyer contact, tak dea yang free... Jadi bertiga lah yea bersama Cik Sabariah@saba dan jugak Si Ayie. Sampai dekat Mid lam kul 11.30 pagi. Hajat hati nak makan Mcd tapi blom pukul 12 lagi. So pe lagiii.... Mik gambar!!!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 

Okess... Kita mulekan dengan sesi perkenalan..Hiks3...


nama shima...umur tettt...status baru berceraii  =p

nama sabariah@saba...umur tettt...statuss tett... pelajar upm(baju upm tue...hik3)

lelaki dye sorng jer...nama ayie.. status bujangg....available lg erkk..he3

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~  ~ ~  ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~~ ~ 


 Dah masuk lunch time tue barulah kitaorang pergi order makanan.. Kali nea cik saba yang belanjew... Sebab masa tue seat semua pun dah penuh, jadi kami buli ayie tuk jaga seat tue sementara kami pergi order.. Hehehe... Alaaaa... Lady first kan? Hahaha... Lepas dah siap tue, barulah giliran si ayie pergi order...

Tunggu punyer tunggu, lama jugak ayie pergi order... Kami makan dulu sebab perut dah lapar.. Hakhak~~~

~ ~ ~ ~  ~ ~ ~ ~  ~ ~ ~  ~ ~  ~ ~ ~ ~~ ~ 

kentang y berterabur tue sye punyer..hak3....

tunggu ayie lmbt sgt, makan fun fries dulu...tabur lada hitam byk2...sedaappp~~~

ok...fun fries saba pun da hbes...tunggu ayie pnyer psal..haha...ba! tue muke bosan ke muke mgntuk??hoho

 
ok...ayie da pun sampaii....

dua2 still single lg..hak3...ada mau??

ok..y seblh kiri tue single n sblh knn 2 pun single jgk but not available!!hahaa.....



 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~  ~ ~ ~  ~ ~ ~ ~  ~ ~ ~  ~ ~ ~  ~ ~ ~

Okesss... Gambar yang kat atas nea nak kasi besar2 cket... Cuba teka yang nea sape punyer?? Haaa... Banyak giler sos dye rembat. Kalaulah ada seratus orang camneaaa, memang bankrupt la... Lebih-lebih lagi orang yang kemudian daa tak dapat makan sebab stok sos da hbess... Ayie ayiee... 


 Dah siap makan tue, hajat di hati nak tengok wayang... Konon-konon nak tengok cerita OMBAK RINDU... Sekali pergi tengok orang duk beratur panjang gilerr.. Fuuhhh... Memang cancel terus lah... Agak terkilan sebab tak dapat tengok wayang dan tak ada peluanglah ayie nak belanjew aku tengok wayang. Sebelum tue dye dah willing dah nak belanja aku tengok wayangg.. Huurrmmm... Mesti ramai yang cakap aku nea kaki bodek,an.. Mintak orang belanja macam-macam....Huisshh... Dorang yang nak belanjew aku,k... Tak jadi tengok wayang, ayie nak belanjew aku mam kek. Tapi memandangkan perut dah kenyang giler, dah xde selera dah nak makan ataupun tapau bawak balikk...

 ~ ~ ~ ~  ~ ~  ~ ~  ~ ~  ~ ~ ~ ~  ~~

 Daaahhh... Malas dah nak upload gambar.. Memandangkan hari krismas dah nak dekat, punyer lah ada sale.. Murah2 lak tuee... Tapi just tengok dari jauh jealaaa... Kaki pun da cramp sebab asyik berdiri dan berjalan jer.. Maklum ler Mid tue kan besar.. Ramai orang lak tue...

K.... Tuk sabariah thanks banyak2 sebab belanja mam Mcd hari tuee... Full perut aku masa tue... Mam lak Mc Flurry... Waaa... Best3!!! Skang dah ase teringin nak mam french fries mcd... Ayie.. Thanks jugak sebab ikowt kiteorang hari tue even hanya ko sorang jer lelaki... Tak pasal-pasal jadi bodyguard... Hehehe...

Thanks jugak kat kengkawan yang sambut bufday aku pada 30hb Nov tue... Aku rasakan tahun dan kali nealah bufday aku disambut sampai macam tue sekali walaupun aku menerima hadiah yang paling2 sedih sebelum bufday aku tue... Sok hari last call and msj free from celcom.. Tak tahu nak bergayut dengan siapa neaa... Pakwe lak dah xdew.. Hurrmmm~~~

3 comments :

miss Fyqa said...

bestnyer.. happy belated birthday :))

shimay said...

MISS FYQA>thnks...he3

Leeya said...

epy Bday... sorry late wish akak... heheh... ^_^Y

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...