Senyumlah Di Kala Hatimu Dilukai

29 November 2011


•.♥• Senyumlah andai dirimu dilukai •.♥• •.♥• Senyumlah andai dirimu dilupai •.♥• •.♥• Senyumlah andai dirimu dikhianati •.♥• •.♥• Senyumlah andai dirimu ditindasi •.♥• •.♥• Senyumlah andai dirimu dibebani •.♥• •.♥• Senyumlah andai dirimu disakiti •.♥• •.♥•Sesungguhnya senyuman itu menunjukkkan ketabahan dirimu..•.♥•.




Memang hati rasa sakit, pedih bak dihiris sembilu...  Sakit sesangat. Tapi kalau si dia boleh kuat, kenapa tidak aku?? Aku cuba tuk bertahan agar aku tak nampak lemah kat depan mata si dia. Walaupun perpisahan ini aku yang mintak, tapi aku sebenarnya tak cukup kuat. Thanks to my friends, WANI n YANA sebab sudi pinjamkan telinga korang tuk dengar luahan dan kekecewaan aku. Bukan untuk menarik perhatian korang, tapi sekadar tuk luahkan apew yang aku rasa.

Seperti yang si dia mintak dan juga atas persetujuan kiteorang dulu, kami masih lagi berkawan. Tapi secara jujurnya aku masih tak boley terima even sekadar kawan. Mungkin nielah kowt akibat sebab aku tak ikhlas dengan si dia masa mula-mula dulu. Tuhan tue maha adil. Menangis meraung pun dah tak ada guna. Just teruskan hidup, pandang ke depan dan fokus pada study. Dan aku mula terfikirkan QOUTE ini :



''hARGAILah Orang YANg mENciNTAimU kERana PErasaaN DIcinTAi Itu LEbiH bAHagiA dARIpada PErasaAN MEnciNTAi ''


***luka dijari nampak dimata, luka dihati tiada siapa yang nampak...

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...