Meninggalkan atau Ditinggalkan???

1 NOVEMBER 2011

Ditinggalkan atau meninggalkan seseorang... Mana satu yang kamu lebih suka? Ditinggalkan pastinya meninggalkan kesan mahupun luka yang lebih dalam jika nak dibandingkan dengan kamu meninggalkan seseorang kerana itu atas kerelaan kamu sendiri. Hurmmm.... Tak perlah... Sebab aku sejak dari dulu lagi dah siapak diri aku dengan kemungkinan neaa... Sebab aku takut yang aku tak cukup kuat nak hadapi kemungkinan nie jika aku terlalu sayangkan dia. Baik bersederhana saja,kan. Itu lebih afdal... Ingat lagi kata-kata nea, 'Mencintailah sesuatu itu dengan seadaanya supaya kamu tidak terlalu kecewa apabila kehilangannya'... Love it! Mencintai tak semestinya memiliki dan dicintai itu dah diberi jaminan yang ia mampu berkekalan. Selalu baca dalam novel yang selalu cakap, perasaan dicintai itu lebih indah daripada perasaan mencintai seseorang kerana orang yang mencintai kita akan sedaya upaya berusaha untuk memiliki kitaa..K, renung-renungkan~~~

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...