Gadis Biru vs Merah Jambu...

Hehehe.... Lawa tak aku punyer blog yang baruu?? Biruu maaa.... Saya suka saya suka( tiru watak budak cina dalam upin&ipin). Suka giler dengan layout nie walaupun amik daripada suggestion blog jer. Malas nak cari... Skang tengah mengumpul koleksi barangan peribadi kaler biru. Ngeh ngeh.... Saya giler dengan warna biru... Nak kawen nanti nak tema warna biru pinkk... Hehehe... Jangan tiru,ok!! Dah cop awal-awal... 


Antara koleksi barangan peribadi aku yang berwarna biru adalah wallpaper laptop, mechanical pencil, beg lappy tersayang, peralatan tulis, bekas-bekas makanan, cadar katil, kasut dll... Hehehe.. Setakat nea tue ajer kowtt... Tapi bakal menyusul lepas neaa ok....  Header blog pun nanti nak tukar kepada warna biru jugak...


Mak ayah dan family semua dah taw yang aku nie peminat tegar kaler biru. So awas pada mereka-mereka yang cuba amikk warna nie (dlm kalangan family aku jerlaa). Tapi aku selalu ada masalah kalau nak cari pakaian warna biru sebab susah kowt nak cari pakaian yang betul-betul cantik warna birunyaa...  Betul tak?? Damnn.... Lepas nie lau nak shopping, nak cari baju kaler biru jugakk.. Huhuhu...

Selalunyer mest kita dengar girl2 kat luar sana yang obses giler dengan kaler pink... Semua benda nak kaler pink. Kat sini aku ada kenal sorang akak yang giler pinky.. Nama gelaran dia kat sini pun pinky... Hahaa.. Bayangkan setiap hari pakai baju kaler pink. Semua barang dia kaler pink. Ada kawan yang masuk bilik dia cakap, berpinar-pinar mata sebab dekorasinya pun warna pink... Adoiii... Tak bosan ke kak asyik pakai kaler pink jer.... Aku yang suka kaler biru tak ada lah obses sangat pun dengan warna biru sampai setiap hari nak pakai pakaian kaler biru. Jemu jugak... Nak jugak pakai baju kaler lain... Kereta dia pun dia hias dengan dekorasi kaler pink. Cuma skang kereta dia kaler hijau. Mungkin tunggu masa jer nak tukar kepada warna pink... Hahaha... Susah betul ada orang camnie erkk... Sape suka kaler pinkk??? Dont be too obsessed,yupp....

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...