Terima Kasih, Ya Tuhan

Terima kasih, ya tuhan kerna memperkenankan doaku. Ya Allah,  Engkau telah perkenankan doa aku supaya hati aku tetap kosong sampai bila-bila sehingga aku dipertemukan dengan orang yang betul-betul menjadi jodohku. Terima kasih Ya Tuhan kerna Engkau telah memberi petunjuk dan hidayah kepadaku untuk melupakan dia. 

Hari-hari aku dah seperti biasa. Tiada lagi ingatan tentang sidia. Tiada lagi perasaan suka. Tiada lagi perasaan berdebar bila bertemu dengan si dia. Mungkin berkat usikan rakan-rakan. Skang aku hanya  pasrah dan berharap pada takdir semata-mata. Perjalanan aku masih jauh lagi. Ya... Lupakan si dia. 

Lupakan sidia. Buangkan ingatan aku pada sidia tatkala aku memandang pelakon Fizz Fairuz. Buangkan. Hilangkan. Koyakkan... Selamat tinggal En. Fizz Fairuz @Azril.

  * Doakan C-ma,yepp... Aminn...

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...