Selamat Hari Bapa dan Terima Kasih, Aboh~~~

Selamat Hari Bapa untuk abohku, Rashid bin Ngah... Selamat Hari Bapa juga kepada semua ayah, bapa, abah, walik, baba, papa, daddy, dan sebagainya. Pergorbanan aboh tak mampu ku balas walaupun sehingga ke titisan darah dan hembusan nafasku yang terakhir.




Aboh, memang banyak pergorbanan aboh untuk orang dan jugak untuk adik- beradik yang lain. Memang tak terbalas rasanya. Tetapi selagi kudrat  ada, orang akan tetap membalas jasa baik aboh. Meskipun aboh memang garang, panas baran, tetapi itu semua tak dapat memadamkan tanda terima kasihku pada aboh.

Hurrmmm....Aboh aku memang pantang kalau aku bahasakan diri aku dengan perkataan 'orang'. He he he... Tak biasa lah nak pakai nama sendiri. He he he. Tapi teringat lak masa zaman kecik-kecik dulu. Sebelum adik bongsu aku ada. Dulu selalu tido celah ketiak aboh. He he he... Ingat lagi... Almaklumlah, aku yang paling bongsu masa tue. Tapi skang, aku tak seberapa rapat dengan aboh. He he he. Mungkin sebab dah besar kowtt...

zaman kecikku dengan aboh....


Untuk aboh, terima kasih sebab membesarkan ku. Walaupun masih banyak kekurangan, tetapi sekarang aku dah besar. Da dapat bezakan yang mana baik, yang betul dan yang mana salah. Terima kasih, aboh sekali lagi.

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...