Aku Yang Tersakiti

Kadang-kadang saya berpura-pura kuat, sebab tak nak org sekeliling saya tengok saya lemah. Tapi bila bersendirian, hati saya jadi sakit. Sakit sangat-sangat. Untuk menghilangkan rasa kesakitan, saya cuba tuk sakitkan kembali hati orang yang menyakiti hati saya... Hati saya menanggis, tapi saya cuba tuk tidak biarkan air mata saya mengalir. Berkali-kali saya cakap pada diri saya,' ko kena kuat!ko memang kuat tuk hadapi semua nea'.  Ingat! Allah takkan berikan ujian yang diluar kemampuan hamba-Nya...

Bila kawan saya kecewa, saya turut sama merasai sakitnya. Sebab saya pernah rasa apa yang dye rasa. Satu perasaan takkan mungkin saya lupakan. Sakit sesangat... Luka dijari nampak dimata, luka dihati siapa yang tahu kan? Hanya orang yang mengalaminya sahaja yang tahu betapa sengsaranya bila hati ini disakiti, dilukai, ditikam bertalu-talu. Nak-nak hati seorang wanita. Sangat lembut dan rapuh.






No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...