Jom Bertekateki

3 Oktober 2011

Salam satu Malaysia semua... Hari nea rasa nak bagi tekateki lak kat kome-kome yang baca blog neaa. Tekateki nea kawan aku yang bagi semalam. Terpinga-pinga gak aku nak menjawabnyer. 



Okess... Teka teki yang pertama. Simple ajer soalannyer.

1.    BENDA apa kat luar warna kuning, kat dalam kaler hitam?? Hehehe... Jawab jawab... =)

Tekateki kedua lak: 

2.    BENDA apa yang di atas berbulu, di bawah pun berbulu. Tapi bila disentuh ia akan berair?? Cuba tekaa... =)

3.  Tikus apa yang berkaki dua jer?? =)

Tekateki terakhir:

4.   Itik apa yang berkaki dua?? Hehe

Amacam?? Ada yang ley jawab tak semua tekateki neaa... Nak jawapan tak?? HEHE... Baik hati punya neaa...




JAWAPAN: 
1. Bus sekolah yang dipenuhi orang hitam =p
2. Mata
3. Mickey Mouse
4. Semua itik berkaki duaa, yunk.. =p

HAHA... Bila aku dengar ajer semua jawapan daripada kawan aku neaa, ase cam nak sekeh ajer kepala dye. Bodoh punya tekateki. HAKHAK... Tapi kawan aku cakap, semua tekateki jawapan dye memang semua tak masuk dek akal. Betul kew?? Hurrmmm...

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...