Cinta Itu Satu Fitrah

15 OKTOBER 2011

Cinta itu merupakan satu anugerah yang dikurniakan oleh Allah s.w.t. kepada umat-Nya. Tapi umat-Nya kini ramai yang menyalah gunakan cinta mereka. Ramai sekarang yang bercinta berlandaskan nafsu dan syahwat. Memang diakui cinta itu memang akan datang tanpa diundang...

Waaaa... Dah macam ustazahhh... Hehehe.. Alhamduliliah skang aku ada membaca buku-buku agama walaupun hanya buku pinjam. Hehehee... Buat memperbaiki mana-mana kelemahan. Sebenarnya aku nak luahkan perasaan aku yang kini dalam dilema. Dan ofkos ler ianya berkait rapat dengan cinta. 

Pernah tak korang jatuh cinta pada seseorang secara tiba-tiba?? Yang pada awalnya niat kita hanya nak membantunya sahaja?? Ya Allah... Aku cuba untuk hindarinya. Tapi ia tetap juga datang walaupun sebenarnya aku dah cuba nak jauhkan. Dan dalam masa yang sama, aku jugak dah ada yang punya. Agak dalam dilemaa...

Aiyooo.... Buat tatapan sendiri dan mereka-mereka yang berkaitan, Cinta itu tak semestinya dimiliki dan memiliki. Ada yang cakap, Perasaan dicintai itu lebih bahagia daripada mencintai. Betol keww?? Hurrrmm... Cuba korang kepalkan tangan kanan korang dan letak dihati korang. Cuba tanya, apa perasaan korang berkaitan C-I-N-T-A.




No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...