Disebalik Ketabahan Wanita

Bila kenangan lama menjelma kembali. Dusshh!!! Rasa nak nanges sebab rindukan si dia... Tapi orang cakap, kalau kira rindukan someone, banyakkan mengadu pada Allah s.w.t., sebab Dia Yang Maha Mengetahui segala-galanya. Apa yang terbaik dalam hidup kita. Siyess!! Rindu dia. Tadi terlintas nak delete emel yang beribu- ribu( ekoran notification dr fb), tetibe terimbas noti yang pernah dia komen di fb. Bila baca balik, waa sweetnyer. Dan masa tue lah baru aku sedar yanggg..... Hurmmm... He's really2 love me. Aku jer yang tak pandai menghargai dye. Jahat kan aku. Mungkin sebab aku blom dapat terima segala kekurangan dan juga kelemahan dia. Andai saat ini, masa dapat diputarkan balik, and even peluang  terbuka tuk aku, pasti aku rebut peluang tue dengan sebaiknya. Waaa... Just pray to God, that once day, if given that chance, I will  love him tightly. Hurrmm...

My friends pernah marah2, tak elok selalu kenang2 kn yang lama. Kisah yang lama, biarkan lah berlalu. 

"Tuk lupakan dia adalah tanpa mengingati apa2 pun tentang dia... Samaada kebaikan atau keburukan.. Lupakan saja keduanya.. Baru boleh lupa.."

"Biarlah dia dengan hidup dia. Benda dah lepas, tak yah nak diingat lagi."

"Kalau ada jodoh, tak ke mananya..."

Tue antara dialog2 yang kawan2 aku kasi sebagai kata2 semangat. He's my first love. Susah nak lupa!Perempuan nampak jer kuat kat depan, tapi lelaki tak tahu pe yang perempuan tue alami di belakangnya. Perempuan boleh senyum,gelak2 ng kawan2 dye, tapi percayalah, kala dia bersendirian, saat satu persatu kenangan muncul, dia sebenarnya tak kuat. Perempuan berpura2 kuat, sebab dia xmo lelaki berasa kasihan, memandang rendah akan dirinya. Saat bersendirian, air mata menjadi teman...So, do I... 

'Jangan sentuh hati perempuan jika tiada niat untuk menikahinya...'

'Hati perempuan itu dijadikan lembut.. Mudah terasa...'


Untuk insan yang pernah singgah di hati ini, nah quote untuk awak!!! =)


Saya tak pernah bencikan awak. Awk pernah ceriakan hari2 saya. Maaf sebab saya dah curi hati awak, tapi saya tak pulangkan ia dengan cara yang elok. Ingat taw, kita pernah berjanji, yang kita tetap kawan sampai bila2. Macam kata awak, BFF an... Not boy friend forever... Semoga berbahagia di samping si dia. 

And this is for me, ='(

sorryy, ='(


                            





2 comments :

Anonymous said...

fara pon penh rasa ape yg gadis biru rasa nie
and baru jugak
tp memang kene tabh sangat2
bnda lumrah kehdpn :D

shimay said...

sakit,kan??hoho..moga2 gadis2 kt luar sana tabah,k hehe =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...