Hadiah Hari Jadi Yang Paling Menyedihkan

30 November 2011

Selamat hari jadi tuk aku..Hahaha... Syok sendiri jap... Saat nea air mata mengalir lagi.. sedih.. sebab nielah hadiah yang paling besar dan menyedihkan dalam hidup aku. Sehari sebelum bufday, da break up. Semua perancangan dah lari.. Thanks celcom sebab selalu jadi orang pertama yang wish bufday aku. Tak taulah nak bt pew dengan kredit free tue. Seminggu lepas dah rancang da nak call si dia. Tapi skang dah tak tahu nak call siapa. Hurrmmm... Seminggu nea memang call mak jealaa... Kesian kat bear aku jadi mangsa keadaan... Sebelum nie kena peluk jer, tapi malam nea dye kena amukan dari aku. Siyezz aku ase macam tak betul jer malam neaa... Dua assignmnt yang nak kena submit besok pun tak siap lagi. Apelah nasib aku...

Mudah-mudahan Allah permudahkan urusan aku pada hari2 keseterusnya. Biarlah malam nea aku hamburkan segala kesedihan aku pada sistem tak bernyawa neaa.. Thanks to WANI dan Yana sebab jadi peneman aku saat aku sedih... Aku nak jadi kuat macam yana. dye tak menanggis pun depan aku saat dye putus cinta walaupun aku tahu dye sangat terluka. Oh panahan cinta memang menyakitkan. Tetibe teringat plak pada lagu Ezad Exist- Perpisahan Ini. Dulu selalu duk dengar lagu nea p skang dah jadi kenyataan lak.. Aiyooo... Be strong,shima...

Argghhh... Panas lak rasa badan... dahlah..tak nak bagitau lebih.. cuma saat nea memang xdew siapa pun ada kunci even akim hamzah pun yang boley bukakan hati aku kecuali si dia dan Allah s.w.t. Biarlah tertutup sampai bila-bilaa...

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...